sobota, 14 marca 2015

Jamie Dornan’s autograph! – almost 100% successul feedback :)


Głośnego filmu „50 twarzy Greya” nie muszę już chyba nikomu przedstawiać. Ma on swoich wrogów jak i rzesze fanów. Osobiście należę do tej drugiej grupy. Nie dlatego, że film jest arcydziełem kinematografii, czy niesie w sobie jakieś ukryte przesłanie. Dla mnie jest po prostu nieco bardziej psychologiczną komedią romantyczną, filmem stworzonym dla zabicia czasu. Ale w tej notce nie o tym chcę pisać.



Pod koniec lutego wpadłam na pomysł, aby napisać listy z prośbą o autografy do głównych bohaterów tegoż filmu, czyli Jamiego Dornana i Dakoty Johnson. Wywołałam zdjęcia aktorów, napisałam listy, zdobyłam międzynarodowe kupony na odpowiedź (IRC), zaadresowałam koperty (w tym także dwie swoim adresem zwrotnym) i wysłałam listami poleconymi priorytetowymi. Obie przesyłki nadałam dokładnie 24 lutego. Do Jamiego Dornana koperta doszła już 27 lutego (wysyłka do UK, więc stosunkowo blisko).



13 marca otrzymałam odpowiedź! W skrzynce znalazłam większą kopertę, do której przyklejona była taśmą moja (mniejsza) koperta, zaadresowana przeze mnie. Wielka była moja radość z tego powodu! Zaraz po wejściu do domu otworzyłam kopertę, w której znalazłam spore zdjęcie Jamiego Dornana z niestety, nadrukowanym autografem, jego niepodpisane zdjęcia (które włożyłam do koperty) i o dziwo… mój międzynarodowy kupon na odpowiedź! Jak się okazało – sam pokrył koszt przesyłki (najpewniej zrobił to jego agent czy też manager w jego imieniu).
Sukces jest więc połowiczny, ale nie zrażam się : ) Wyślę zdjęcia ponownie z nadzieją, że tym razem otrzymam je podpisane własnoręcznie przez Jamiego : )

***

„50 shades of Grey" movie probably does not need special introduction. The movie has enemies and crowds of fans. Personally, I belong to the second group. Not because the movie is masterpiece of cinematography or it carries some hidden message. For me it is just a bit more psychological- romantic comedy, a film designed to kill the time. But it is not the subject of this note.
In late February, I had an idea to write letters asking for autographs from the main characters of this movie -Jamie Dornan and Dakota Johnson. I printed photographs of actors, wrote letters, gained international reply coupons (IRC), addressed the envelopes (including two, with my return address) and sent  them by registered mail priority. I sent them on 24th February. Jamie Dornan received the envelope on 27th of February (shipping to the UK, so it’s relatively close to Poland).
On 13rd of March I received a reply! In the mailbox I found a larger envelope, on  which was taped my lower  envelope, addressed  by me. I was so happy about it! After entering the house, I have opened the envelope. I found a picture of Jamie Dornan inside. Unfortunately with printed autograph on it. Beside it, I found photos (which I sent to him) unsigned and surprisingly ... my international reply coupon! As it turned out - he covered the cost of shipping (probably his agent or manager did it).

Well, I almost succeed! I’m not going to give up. I'll send the pictures again, hoping that this time I‘ll get them signed personally by Jamie:)


I recommend you official soundtrack from this movie! :)



6 komentarzy:

  1. Soundtrack to jeden z lepszych jakie ostatnio miałam okazję słuchać! Film mi się podobał, książki zresztą też ;)
    Świetna sprawa z tym autografem, może następnym razem uda się własnoręczny autograf otrzymać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spróbuję zdobyć autograf własnoręczny :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. też zbierałam autografy, czasami nawet jeszcze przychodzą, ale do niego nie pomyślałam, żeby napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam na to, żeby do niego napisać po obejrzeniu filmu i po przeczytaniu kilku wywiadów :)

      Usuń
  3. Czy mogłabym się dowiedzieć pod jaki adres wysyłałaś list bo niestety nigdzie nie mogę znaleść adresu a bardzo bym chciała posiadać jego autograf ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jamie Dornan
      United Agents Ltd.
      12-26 Lexington Street
      London, W1F 0LE
      UK
      Proszę :)

      Usuń